LAT @ TCC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BaristaDK
    Master Brewer
    • Nov 2007
    • 1643

    LAT @ TCC

    Halløj hjemme i stuerne.

    Nogen der har overvejet at dukke op?
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin
  • Skurken
    Master Brewer
    • Jun 2008
    • 1985

    #2
    Re:LAT @ TCC

    Har overvejet at dukke op og bare kigge på, men tror desværre det kommer til at knibe lidt tidsmæssigt.
    Tænker også at de jo ikke har ret meget plads, så vil hellere overlade pladsen til \"rigtige\" baristaer.
    Mvh. Anders


    Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

    Comment

    • BaristaDK
      Master Brewer
      • Nov 2007
      • 1643

      #3
      Re:LAT @ TCC

      Jeg er også stadig i overvejelsesfasen... Synes jeg har mere end rigeligt at se til...
      \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

      Comment

      • filip
        Stamgæst
        • Mar 2008
        • 761

        #4
        Re:LAT @ TCC

        øv, så slet ikke denne tråd !!
        ville gerne have været tilskuer.

        tillykke med sejren, BaristaDK
        Mazzer Mini Electronic A
        TORR stamper Plan2konveks 58,6mm
        Gene Café kafferister
        Toroid mælkekande 0,35l og 0,59l
        Mypressi Twist


        \\"If its uphill all the way, you should be used to it by now.\\" P. McAloon

        Comment

        • Gunde
          Espresso
          • Mar 2008
          • 689

          #5
          Re:LAT @ TCC

          BaristaDK wrote:
          Jeg er også stadig i overvejelsesfasen... Synes jeg har mere end rigeligt at se til...

          Det var vist godt du tog derhen.
          Mvh Morten

          --------------------
          Lelit Bianca
          Mazzer Major Electronic
          Mahlkönig Vario
          Hario V60
          Hario 3 kops Siphon
          Hario Skerton

          Comment

          • BaristaDK
            Master Brewer
            • Nov 2007
            • 1643

            #6
            Re:LAT @ TCC

            Gunde wrote:
            BaristaDK wrote:
            Jeg er også stadig i overvejelsesfasen... Synes jeg har mere end rigeligt at se til...

            Det var vist godt du tog derhen.
            Ja det har du jo ret i
            \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

            Comment

            • Jacob
              Master Brewer
              • Feb 2008
              • 1600

              #7
              Re:LAT @ TCC

              Super flot Daniel, tillykke!

              Surt jeg ikke følger bedre med, for i går kunne jeg sagtens havde været forbi med et kamera :blush:

              Comment

              • BaristaDK
                Master Brewer
                • Nov 2007
                • 1643

                #8
                Re:LAT @ TCC

                Takker Jacob!
                \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

                Comment

                • BaristaDK
                  Master Brewer
                  • Nov 2007
                  • 1643

                  #9
                  Re:LAT @ TCC

                  Hvis nogen synes det kunne være sjovt, så er her lige lidt billeder fra arrangementet. Der var, som det muligvis også fremgår, et par øl med til at sætte humøret, og så er det svært både at koncentrere sig om at tage gode billeder og lave flot latte-art, så det er bestemt ikke alle billeder der er lige flotte.

                  LAT @ TCC
                  \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

                  Comment

                  Working...
                  X