Tilbuds kaffe - Coop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Botnakken
    Mellemristet
    • Jun 2008
    • 249

    Tilbuds kaffe - Coop

    Blot til orientering - Coop (Kvickly/Brugsen) har en udemærket og ganske billig kaffe på tilbud i øjeblikket.
    Kaffen fra Kontra (Brasilien), Kent (Bolivia) og Stellini (Uganda) er i hele bønner og til lige under 24Kr/200-250g

    Pakkerne er med ristedato - MEN ... desværre er der vist ikke mange fra Februar mere - så vær lige opmærksom på om ristedato er fra f.eks. Oktober 2008.
    /Anders
    Lidt fattigere - men meget rigere

    La Pavoni Stradivari SPH rosen træ, Reg Barber tamper, Mazzer Mini B poleret & valnød
    Simonelli Appia II - naturligvis "tunet" af Kaffemekka, Reg Barber 58,4mm tamper m. træ, Mazzer Mini B poleret & mahogni
    Hario Siphon
    HotTop 8828B
    Ascaso i-mini alu m. træ til Aeropress
  • vanderlay
    Mellemristet
    • Jun 2008
    • 168

    #2
    Re:Tilbuds kaffe - Coop

    Andre der har prøvet tilbudskafferne fra Kvickly?

    Jeg købte et par poser af Kontra Coffee Nordic Espresso, som er ristet 19. februar. Det er lidt gammelt, men burde være ok stadig væk.

    Jeg synes bare ikke rigtig, at det smager af noget. Fin crema og tilsyneladende ikke noget galt med ekstraktionen. Lidt sur smag og slet ikke \"God sødme og kakaonoter\", som pakken lover.

    Denne espresso er vel ikke den samme, som de sælger i deres egen butik?

    Comment

    • filip
      Stamgæst
      • Mar 2008
      • 761

      #3
      Re:Tilbuds kaffe - Coop

      jeg købte en pakke nordic espresso for et par uger siden, og var faktisk overrasket hvor god jeg synes den var.
      jeg mener også den have ristedato den 19 feb, måske er det lige de 2 uger ekstra, der ikke har hjulpet på smagen !
      Mazzer Mini Electronic A
      TORR stamper Plan2konveks 58,6mm
      Gene Café kafferister
      Toroid mælkekande 0,35l og 0,59l
      Mypressi Twist


      \\"If its uphill all the way, you should be used to it by now.\\" P. McAloon

      Comment

      Working...
      X