Ascaso innova kvern...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mocca
    Grøn bønne
    • Jan 2008
    • 38

    Ascaso innova kvern...

    Jeg er på jakt etter en ny kvern til min miss Silva og lurer på å kjøpe en Ascaso kvern. Jeg kan få tak på en på bruktmarkedet (som påstås å være ubrukt) til en rimelig penge. Er det noen som har noen råd å gi? Er det en god kvern?
  • ChrZacho
    Master Brewer
    • May 2007
    • 1580

    #2
    Re:Ascaso innova kvern...

    Hvis det er en I2 ... til en god pris ... så køb den, det er bestemt en god kærn, eneste minus er at den støjer lidt og er ikke så hurtig som de dyre.

    Jeg er veldig tilfreds med min.
    Administrator på EspressoBar
    Nuova Simonelli Appia 1.GR.
    Mazzer Kony Electronic

    Comment

    • Mocca
      Grøn bønne
      • Jan 2008
      • 38

      #3
      Re:Ascaso innova kvern...

      Det er en I2 og jeg kan få den for 1300,- Nypris her hjemme i Norge er 2790,- (rimeligste jeg har funnet). Mannen påstar at den er ubrukt...

      Det må da være et godt kjøp eller???

      Comment

      • ChrZacho
        Master Brewer
        • May 2007
        • 1580

        #4
        Re:Ascaso innova kvern...

        Mocca wrote:
        Det er en I2 og jeg kan få den for 1300,- Nypris her hjemme i Norge er 2790,- (rimeligste jeg har funnet). Mannen påstar at den er ubrukt...

        Det må da være et godt kjøp eller???
        Helt sikkert ...
        Administrator på EspressoBar
        Nuova Simonelli Appia 1.GR.
        Mazzer Kony Electronic

        Comment

        • Mocca
          Grøn bønne
          • Jan 2008
          • 38

          #5
          Re:Ascaso innova kvern...

          Takk for svar. Jeg har holdt den av og skal hente den i løpet av uken som kommer. Jeg gleder meg :cheer:

          Du sier at den bråker en del, mens på flere annonser, så skryter de av at den er så stille... Hva mener du når du sier at den bråker mye? går det an å prate i nærheten av den mens den kværner?? Det gjør det ikke med den jeg har i dag. Det gjør nesten litt vondt i ørene og jeg lurer stadig på om det er bra for barna å være i nærheten når jeg maler...:blush:

          Alt en mor bekymrer seg for

          Comment

          Working...
          X